2015. július 23., csütörtök

Fenn a negyedik fejezet!

Mint ahogy ígértem, minden nap frissítek, tehát hoztam is a negyedik fejezetet. Mindemellett, rátaláltam pár kincsre, amit veletek is szeretnék megosztani. Ha úgy tetszik a magam fényezése miatt, de valljuk be, ez az, ami egyre jobban hajt előre mindannyiunkat. Mert ha már publikálunk egy történetet, amit saját magunk és mások szórakoztatására írtunk, mindenkinek jól esik ha pár pozitív kritikával illetik a művünket.

Szeretnék bemutatni én is párat, amik segítettek, hogy újra és újra belekezdjek egy újabb fejezetbe:

Név: gabrielle96
Dátum: 2012.04.04 18:33
Cím: Fejezet 3
Határozottan nagyon tetszett! Folytasd csak így tovább! Annyira tetszik a fogalmazásmódod mindenre kíváncsi vagyok a Medison családdal kapcsolatban és Lionellel kapcsolatban is!


Név: Somebody
Dátum: 2012.04.05 08:15
Cím: Fejezet 2
Nagyon érdekes történet! És tetszik. 


Név: cicus 
Dátum: 2012.04.05 10:01
Cím: Fejezet 3
Szia!

Igazán érdekes és izgalmas a történet. 
Jó, hogy kevered a misztikumot az iskolai élettel, és az elcsépelt vérfarkas témából egy teljesen egyedit kreálsz. ( amúgy bármennyire elcsépelt, mert ugye most ez a divat, mégis imádom :D ) Csöppet se érzem koppintásnak vagy az ismert klisék ismétlésének. Nagyon tetszik! :)


Név: elliot2 
Dátum: 2012.04.12 12:17
Cím: Fejezet 4
Szia!!! :D Szerintem nagyon, de nagyon jóó a történeted, izgalmas, jók a szereplők. Lionel különösen a kedvencem. Tipikusan olyan pasi, akin merengeni kell, akiről egy nő nem tudja eldönteni, h a nyakába ugorjon, vagy szúrja le egy disznóölő késsel. :D Nah jó, ez lehet h kissé nyers hasonlat volt, de szerintem igaz. :D Egyre kezd érdekesebb lenni ez a fenyegetősdi, Nicolas, a nem túl nagymenő a suliban, mégis hatalmas titkokat rejt magában. :D Remélem minél hamarabb fojtatod, mert nagyon jó történet, már izgatottan várom. Ne várakoztasd az olvasókat sokáig!!! megy a tizes! pussza


Név: Reira 
Dátum: 2012.04.18 22:59
Cím: Fejezet 5
Nagyon jó lett.Most olvastam elöször de bele is szeretem a történetben.


Név: szabododi98
Dátum:2012.06.18 20:27 
Cím: 7.fejezet
Ez nagyon tetszett eddig! az összes fejezetet egy nap alatt olvastam el, mert eszméletlenül jó!!! Csak egy dolgot bánok: hogy az ilyen remekművet miért nem adják ki könyvben? :))


Név: Sophie
2012.04.12 22:48 
Cím: 4. fejezet

Fúha! Hátborzongató!! Gratula nem mindennapi történethez, várom a folytatást! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése