2015. július 24., péntek

A napi frissítés

Felkerült hát az ötödik fejezet is.
Látom, hogy fel-felnéztek páran az oldalra, de eddig véleményt senkitől sem kaptam. Így nem tudom eldönteni, hogy érdemes-e felpakolgatnom a fejezeteket, vagy hagyjam inkább a csudába az egészet.
Sajnos, mikor az ember tanácstalan, meginog a hitében, és ez az, amit én nagyon nem szeretnék elérni. Terveim vannak a történettel, de addig, amíg nem kapok érdemi kritikákat, addig nem igen merek belevágni semmibe.
Kuncsorgásnak is tűnhet az, amit leírok, de az vesse rám az első követ, aki úgy gondolja, nincs igazam.
Felrakosgatom a történet további részét a blogra, nem fogom feladni ilyen apróság miatt, viszont, ha erre jársz, olvasol és úgy érzed megéri pár szóban leírni a véleményed, azért roppant hálás lennék. Jöhet jó is és rossz is!

Na, most, hogy kihisztiztem magam, úgy gondoltam írok én is egy kritikát egy blogról, csakhogy lássam, miként is menne ez nekem. Volna valaki, aki szemem elé tárná saját oldalát, hogy elmondjam róla a saját véleményem?

Jó olvasgatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése