2015. július 21., kedd

Üdvözlet!

Kedves, idetévedő vendég!

Az én blogomra kattintottál, ahol is egy saját magam kreált történetet publikálok. Ha már most meguntad az olvasást nem csodálkozom, sosem voltam jó bemutatkozásban, de azért megpróbálom.
Ancy "álnéven" futok, ami az Anita->Ancsi->Ancy levezetésből született. Egyik becenevet sem szeretem, de ha már ezt találtam ki 13 évesen, akkor már marad ez. 
Akkor kezdtem el írni is, ami annyit jelent, hogy egyik nap gondoltam egyet, leültem az asztalomhoz, ceruzát és füzetet ragadva, belekezdtem egy történetbe, ami a saját életem és fantáziám egyvelegéből született meg. Elég kezdetleges írás volt, viszont a pozitív visszajelzéseknek köszönhetően, folytattam ezt a hobbit. Az évek alatt sokat fejlődtem e-téren, viszont a helyesírással még mindig hadilábon állok. Két rettentő ellenségem, a vesszők és a ly. Ezt minden bizonnyal az írásomban is érezhető lesz, de próbálom minél jobban elkerülni, hogy maga az olvasás élvezhetőbb legyen. 

Több irományom publikáltam oldalakon, amikre szintén sok pozitív és ugyebár negatív kritikákat is kaptam, viszont két éve abbahagytam ezt a hobbit, mert megismerkedtem egy új világgal, vagyis a fórumos szerepjátékokkal. 
Ebben a két évben túlságosan elszoktam a részletesebb leírásoktól és elemzésektől, de azon vagyok, hogy újra a régi lehessek. Épp ezért az első fejezetek hossza nem lesz túl terjedelmes, de reményeim szerint, ahogy egyre jobban ráérzek az ízére, többet és többet tudok majd adni nektek is. Persze, ha lesz olyan, akit érdekel.

Itt szeretnék még szót ejteni magáról a történetről is. Ez már régebbi történetem, amit sajna a fentebb írtak miatt abbahagytam, de most szeretném újult erővel befejezni, és gondoltam, itt jó helyen lesz.
Tizenkét fejezet már készen van, amit nem fogok egyszerre felrakni. Ha lesz érdeklődés, akkor minden nap egyet.

Befejeztem! Köszönöm, hogy átszenvedted szerényke bemutatkozásom, és nagyon remélem, jól szórakozol nálam. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése